onsdag 27 mars 2013

Flyttpåsk

Häxorna flyttar ju till blåkulla på påsk, så även om det inte blir så mycket påskfirande för oss så följer vi iaf en tradition och "flyger" till vårt nya hem...haha

Här om dagen köpte jag en tupp och en höna för att få lite påskkänsla bland flyttlådorna. Men det hade jag ju inte behövt för idag fick Lana med sig sitt påskpyssel hem från dagis. Mammahjärtat smälte när det va första gången hon kom hem med något :)

Sista dagen på dagis idag, nästa vecka börjar inskolning på nya dagiset! Känns lite sorgligt att behöva byta efter bara ett halvår när hon verkligen har kommit in i det och lärt känna alla, men kommer nog bli väldigt bra på nya oxå :) Blir mycket förändringar för lillan på samma gång nu... Men hoppas vi kommer in i det snabbt!

Börjar pirra lite inför flytten! Nu blir det äntligen verklighet :) som vi har väntat!!

Ja just det!! Igår var jag på spinning! Känns i kroppen idag kan jag säga :) har ju inte rört på mig på ett tag... Men kul va d :) träningsverken sätter väl in imorgon oxå hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar