lördag 13 april 2013

Trötta föräldrar lyxar till de!

Trötta är bara förnamnet här hemma just nu. Lana har den jobbigaste perioden någonsin i sitt 1 1/2 åriga liv. Hon skriker halva nätterna och trotsar och gråter på dagarna. Skriker efter oss så fort vi inte syns till... Separationsångestfas är det enda jag kan komma på och jag hoppas verkligen att d är en fas och att d går över snart för vårt föräldraskap testas verkligen till sin spetts just nu... Mitt psyke klarar inte riktigt det när man inte får sova på natten...

MEN vi ÄLSKAR VÅRT NYA HEM!!
Jag älskar min nya soffa, min nya lampa, mitt nya vitrinskåp,min nya diskmaskin, mitt nya uterum, min nya trädgård :)
Och ikväll lyxade vi till det i vårt spabad :)
Som vi ÄLSKAR ;)
Snart blir det sängen, man vet aldrig när Lana vaknar! Imorgon jobb igen!
Hoppas ni haft en mysig lördagskväll <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar