söndag 28 oktober 2012

Halloweenfest, naglar och mat

Helgen e över avslutas med en film och installation av min nya iPhone 5 :)
Måste hitta ett nytt skal, någon som har förslag på var man kan hitta fina?

Orolig över syrran i NY men hon meddela att det kändes lugnt så jag hoppas att dom bara överdriver lite i media för att folk ska reagera.

Annars har helgen på jobbet varit super! Jag har verkligen bästa jobbet och bästa tjejerna jobbar där <3
I helgen ställde vi till mig läskig halloweenfest för våra gäster. Bjöd på fika, hade fiskedamm och ansiktsmålning!

Annars har vi faktiskt sovit dåligt hela helgen pga en liten tjej som sovit väldigt oroligt och gnällt. Men på dagarna pigg och glad. Denna veckan har det verkligen släppt för Lana, hon går nästan mer än kryper men fortfarande ostabilt. Som S säger ; ser ut som en liten raglande tandlös tant :)

Igår gjorde jag om mina naglar och vi gjorde friterade kålrotspommes med kyckling och gräddsås med champinjoner och lök, till middag :)

Imorgon börjar en ny vecka och en del att pyssla med så hoppas på bättre sömn i natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar