onsdag 31 oktober 2012

Jag mår illa

Har mått illa i 2 dagar nu... ( nej jag är inte gravid!) kan inte förstå vad d e!! Ursch! Blir illa mående när jag tänker på mat, men försöker få i mig! Dom gångerna jag har känt mig hungrig och ätit har jag mått illa efteråt... Trodde jag skulle bli magsjuk men inget har utbrutit... Borde väl ha gjort det nu isf? Eller?
Igår va jag och Lana i Gbg och hade mysigt med Elin <3
Men när jag kom hem och hade duschat och lagt lillan mådde jag så dåligt att jag ville spy men inget kom. Decka på soffan vid 9 hihi

Jobb i morgon sen ledig helg :) ska bara VA! Inga måsten! Mys med familj och vänner <3
Fast ja... Tvättkorgen e ju full och lite andra grejer dryker väl oxå upp... Ja vi får se hur det slutar :)
Förresten Lanas snutte e nog det snuskigaste jag sätt på länge... Den måste tvättas!! Hur gör man det utan torktummlare? Den måste ju finnas när hon ska sova och inte va blöt? Hmm... Får väl ta mig ner och boka en torktummlare i tvättstugan... Suck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar