tisdag 13 november 2012

Julklappar?

Jag brukar känna att jag har koll på julklapparna, vad jag vill köpa till folk osv... MEN i år känner jag mig verkligen lost!! Lana är den ända jag har haft koll på och hon är oxå den enda som jag har handlat till och är klar med, så nu blir det verkligen svårt!!

Men idag efter en sväng med barnvagnarna på stan med Linda och Max har jag fått några idéer iaf :)
Jag och Linda har även lite pyssel planer som kommer bli en fin julklapp :)

Börjar oxå bli sugen på julbaka. Blir ju självklart Rocky road, men är sugen på nått nytt! Någon som har några hemliga recept liggandes? :)

Ja julen närmar sig med stormsteg. Och såhär tidigt brukar jag verkligen inte ha julkänslor, men det gör inget!! Det är så himla mysigt!!
Julen invigdes redan i söndags på fars dag med glögg och pepparkakor :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar