fredag 17 maj 2013

Älskar lediga fredagar!

Fredag måste vara bästa dagen på veckan?
Jag älskar mina lediga fredagar!! Och ännu mer älskar jag dom när det är så underbart väder som det har varit idag!!

Pannkakor är ett måste till fredagsfrukosten!! Provade åses recept, 56kilo.se. Tog vanlig mjölk ist för kokosmjölk, Blev bästa lowcarb pannkakorna jag gjort!
Fick oxå provat mina stevia droppar för första gången, super bra smaksätare!!

Sen åkte vi till buslandet med Linda, Max och morbror Jonathan <3

Hemma igen har vi varit i trädgården hela eftermiddagen och kvällen! Lana älskar det!! Hon har badat, ätit glass, gungar och busat :)
Själv har jag rensat ogräs, planterat och sått morot, rädisor och rödbetor... Riktigt stolt och hoppas på en bra skörd :)

Två lortgrisar avslutade dagen i badkaret och nu en film när Lana somnat!

Såna här dagar samlar man energi!!
Flera av dom tack :)











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar