lördag 4 maj 2013

Sjögräsnudlar med kyckling och kalkonbacon

MUMS!!! Supergott och enkelt!!

Skar 2 kycklingfiléer i småbitar, stekte tillsammans med kalkonbacon och lök. Hällde på grädde, lite chilisås, sweet chili och grillkrydda, lät puttra 10 min.

Köpte sjögräsnudlar från lchfklubben för några veckor sedan. Färdiga att äta, behövs bara sköljas av. När jag öppnade förpackningen blev jag väldigt skeptisk: hårda och luktade faktiskt lite tvål... Men när dom stoppades ner i min varma gryta blev dom mjuka och hur gott som helst!!

Finns ingen ursäkt att det skulle va krångligare och jobbigare att göra Low carb mat!
Och Gud va mycket roligare det är att laga mat i mitt nya kök, jag ÄLSKAR !! En spis som är helt jätte snabb och en diskmaskin som tar hand om disken :)

Ikväll ska jag ha roligt och inte tänka på bekymmer :)
Trevlig lördag allihopa <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar