fredag 10 maj 2013

Svacka

Har en djup djup svacka gällande maten... Jag e så sugen på socker hela tiden!! Godis, kakor och cola zero!!!
Svårt att komma ur när man börjat. Finns alltid en anledning att "fira"... Inflyttningfest, bröllopsdag, "trött" efter jobbet... I morgon är d tydligen chokladbollens dag, fast på jobbet var d någon som trodde det va igår och idag fanns det såklart en kvar till jonna :))Skit oxå när det samlas så mycket i skåpen hemma... Ursch men jag har verkligen ingen motivation!! Skulle ju börja träna lite oxå men jag kommer aldrig dit...
Hur gör man när man inte hittar motivation?!

Det enda som jag sköter och verkligen älskar och längtar efter varje dag e FRUKOSTEN!!
glöm brödet, glöm yoghurten! Ägg e d som gäller i alla former, stekt kokt eller omelett!
Min kesotoast eller avokadosmör e oxå helt oslagbart!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar