lördag 7 april 2012

Hej fran Kurdistan!

Hej fran Kurdistan och Glad Pask pa alla dar hemma!
rycktet gar att det kommit sno hemma, sa ta garna bort det innan 25 april nar vi kommer hem!
Har ar det varmt och skont, klockan ar 10 pa kvallen och jag sitter ute i kortarmat och skriver nu...mmmm...

Flygresan gick over forvantan, Lana skotte sig jattebra! Manga andra bebisar skrek hela vagen och jag tacka gud att det inte va mitt barn. Vi har mest varit hemma annu da det ar varmt att ta ut lilltjejen pa dagarna. Fredagar ar helg har och alla ar ledig. Sa igar tog alla tjejer pa sig kurdiska klader och vi spenderade dagen pa Shaswars farbrors landstalle. Massa folk fran slakten var dar och Lana blev overrost med pussar! hihi Pa kvallen var vi en svang pa tivoli!

Glad Pask igen och trevlig paskafton pa er alla dar hemma! Grattis till kusin sofie som har fodelsedag idag och aven kusin Angela som fyller imorgon!
Hors snart igen! kraaaaaaaaaaaam




1 kommentar:

  1. jessica "faster"7 april 2012 kl. 21:30

    vilka fina bider....och små tjejerna så söt! vilken fin klänning lana har på sig så söt ;) ni verkar hade det super gott ! här e det snö jaaa..kallt...och så man sitter i onepice och ett par fitar (jag e frusen) men det e kallt ! så gotta er lite för mig med. kram

    SvaraRadera