måndag 23 april 2012

Varför min mamma?

2 år sedan idag... väntar fortfarande på att hon ska ringa eller knacka på dörren...

Varför min mamma?
Varför cancer?
Varför så ung?
Varför skulle min mamma få kämpa för att överleva halva livet?
Varför skulle min mamma inte få bli gammal med pappa?
Varför skulle min mamma inte få se mig gifta mig?
Varför skulle min mamma inte få se min bror ta studenten?
Varför skulle min mamma inte få stå och heja på kanten när min syster spela fotboll?
Varför skulle min mamma aldrig få träffa sitt barnbarn?
Varför skulle Lana aldrig få träffa sin morfmor?
Varför skulle inte våran familj få vara hel?
Varför min mamma?
VARFÖR!?



                                        

3 kommentarer:

  1. <3 <3 <3 ....alla värme o kärlek till dig i din familj idag <3 älskar dig hjärtat

    SvaraRadera
  2. Mina tankar har gått till dig idag.

    Stor kram

    SvaraRadera