tisdag 17 april 2012

Hello!

Hello!
Har ar allt bra forutom att en kruka ramlade pa min storta sa den ar bla och Lana har blivit AC forkyld av 15 min typ...och hamtlangtan kryper sig fram...
Igar kvall nar vi lagt Lana, var hon hemma med farmor och farfar och jag och shaswar akte ivag en svang med hans bror och fru. Blev shopping i ett mall och lite mat. Mysigt! Hittade en sot klanning till Lana. kopte aven en annan har om dagen. Imorgon blir hon 7 manader sa blir val bra att va lite fin, den vita kanske...
Idag kom Shaswars syster tebax och ingen blev gladare an Lana att se sina kusiner igen. Ikvall blir det champions leauge!
ta hand om er!


1 kommentar:

  1. gu vilka fina klänningar :) jag ligger jag med...sen o måndags morse....riktig dålig e jag...blääää! längtar efter er :) puss puss

    SvaraRadera