fredag 27 april 2012

Syskonmyshelg <3

Idag blev vi bjudna på god mat hemma hos syrran och Alex! Mys pys!
På söndag fyller brorsan 18 år... fatta 18 år!! Helt sjukt! min lilla bror hihi
Iaf; imorgon ska vi ut och äta på Harrys och vänta in 12 slaget hihi
På söndag blir det lite kalas med släkten hemma i kärr. Syrran e i full gång och bakar, så ska bli spännande och smaka allt gott! så Nää vi går inte på Lchf just nu... I landet kurdistan, jag lovar, det va omöjligt! Kan ju bara nämna det nybakad brödet som låg på bordet varje dag :) så vågen stod på + 2 kg när vi kom hem för både mig och Shaswar. Men nästa vecka är det påt igen! -5 kg till midsommar har jag tänkt... Undra om det går? Har tänkt börja med lite löpträning faktiskt... Så go känsla i kroppen efter man har tränat, saknar det ibland!

Idag sprang jag och Lana på ett par söta små skor och flickan skulle ju tvunget ha dom ;)

Nu BB och sen natten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar