söndag 22 april 2012

Nytt från Kurdistan!

Ja va händer här då?
I fredags va vi återigen på Shaswars svägerskas "landställe", massa folk och massa mat som vanligt :)
Maten är det bästa med detta landet, Love it!! och Shaswars föräldrar såklart, som är väldigt gästvänliga och snälla!
Här om dagen var vi en sväng och handlade lite på en bazar, massa folk, massa grejer och små trånga gångar. Lana blev anfallen flera gånger av både barn och vuxna som ville pussa på henne :)
Har även glömt att vi tjejer va på salong och fixade oss för ett tag sedan;
sist jag va här färgade jag håret brunt och det blev helt förstört, färgen rann ur håret 2 veckor efteråt när jag duscha. Denna gången, dum som jag va fick jag för mig att jag skulle klippa mig lite. Hon som skulle klippa pratade flytande engelska så jag tänkte att det kan ju inte bli fel, men jooooooooooo då!
Alldelses för kort och jätteful snelugg...så nu får jag ändå gå till frisören när jag kommer hem...suck!

Älskar denae bilden:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar