torsdag 2 augusti 2012

Mån,Tis,Ons,Tor

Dessa dagar har spenderats med mina fina familjemedlemmar :)
Vi har haft syskonfika på blomsterkroken, dom tre J:na.
Fikat med pappa, Jonathan och Ellinor efter en sväng på torp. Jag och mannen har myst med räkor och vin. Jessica kom på besök och vi åt lunch på lejas. På kvällarna har vi druckit goda bärsmoothies och jag har börjat samla kilometer med Nike+-appen. Idag har vi fikat hemma hos jeje med min moster Kicki och Håkan! Sen provade syrran och jag nya sushi stället men bästa sushin i stan är fortfarande min min sushi längst upp på Kungsgatan! Ikväll blir det bio med bästaste syster, nya Batmanfilmen är efterlängtad :)
Lana ville idag köpa med en ros hem till sin pappa, och det gjorde vi såklart :) mannen i vårt liv! Love u <3

Förresten; följ mig på instagram! jonna04. Så behöver ni inte vänta på våra spännande upptåg ;)

Imorgon blir det nog en sväng till Ljungskile! Home sweet home :)

Trevlig kväll allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar