onsdag 29 augusti 2012

Tacos ala LCHF

Idag blev det tacomys med Shaswar, Lana och pappa. Jag e så nöjd med min Lchf-variant :)
Jag gjorde egen sockerfri tacokrydda. Hittade många olika varianter, men här får ni receptet på min variant! Till nästa gång vet vi att man inte ska ta lika mycket som när man använder Santa Marias tacokrydda för denna blir mycket starkare! Så ;smaka av!
Jag gjorde egen guacamole som verkligen blev super! Nästa gång gör jag dubbel satts :)
Och nu till mitt bröd! Gjorde först en variant som jag stekte i stekpanna. Men den va svår att vända och få tunn. Den blev väldigt lik omelett oxå. Så jag gjorde en "motståndare", i ugn, som faktiskt vann med hästlängder :) den blev tunn och jätte jättebra!

Snälla ni prova detta :) ni kommer bli förvånade över hur bra det blir! Nästa gång gör jag min egen salsa oxå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar