söndag 19 augusti 2012

Min första jobb helg!

Min första jobb helg på nästan 14 månader är avklarad och det var riktigt roligt att dra på sig den röda tröjan igen! Så nu kör vi varannan helg här ett tag framöver...

Benen värkte lite efter 2 stående dagar men tog mig ut på joggingrundan ändå. Fick håll för första gången på jättelänge! Men inte så konstigt med massa kolhydrater i magen kanske?
Ja, vi åt faktiskt McDonalds idag! Men va gör inte två helgjobbandes föräldrar en söndag eftermiddag när ingen orkar laga mat :)

Lana va så söt när vi satt och åt!
Hon satt och smaska på lite pommes. Shaswar doppade sina i en dipp och en liten tjej som förmodligen tar in mycket mer, hela tiden, än man tror registrerade det och "doppade" sina pommes mot bordet innan hon stoppa in dom :)
Min söta söta underbara tjej! Jag skratta så jag grät nästan. Hon har blivit så stor lilla älsklingen så man hinner inte med :)
11 månader blev hon igår! Så här har vi börjat planera det stora 1-års kalaset :)

La liga start idag... Ingen bra start för marängerna (1-1)och här sitter jag och ser Barca rulla in mål efter mål... Hmm... Jaja bara början ännu hihi

Tack morfar och moster för ni tog hand om våran tjej i helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar