fredag 15 juni 2012

Helgens planer!

Idag har jag och Lana varit o badat, och någon tyckte tyvärr de va okej att ta med sig Lanas badbyxor hem :(
Inte hela världen men kan bli så arg att det finns sådana människor! Och tråkigt för vi fick dom av Linda och Max i veckan :(
Igår flippa jag oxå ur, återigen på våra grannar! dom tyckte det va okej att betongborra och spika upp tavlor kl 9 på kvällen. Men som hon uttryckte sig; Jag måste ju få sätta upp mina tavlor, någon gång, jag jobbar till 8 på kvällen!
Jaha, 7 dar i veckan eller?! Asså folk har ju inte någon respekt för andra! Fick sitta minst en halvtimme för att lana skulle somna om!Och dom fortsätter även fast vi bad dom sluta och ringde vakten!!!

Men nu ska jag fortsätta med ett leende på läpparna resten av helgen som är fylld av roliga saker :)
Fredag- examensfest hos bästa Zarah!
Lördag- dop och kalas i mjöbäck!
Söndag- träffa mostrarna i Varberg förhoppningsvis :) kanske lite sol om man har tur!

Och i kväll hejar vi på Sverige igen! Har inte så mycket förhoppningar om vinst då det verkligen var uselt mot Ukraina! Men vi kan ju inte svika Sverige!

Trevlig helg allihopa :)

1 kommentar:

  1. Åhh vad avundsjuk jag blir. Jag vill också vara i Varberg och träffa er. Aja.. om någon månad så kanske jag får de :P Ha det så roligt! :D
    // Kusin Sofie

    SvaraRadera