söndag 24 juni 2012

Vår midsommarhelg

Idag är jag mer död en levande känns det som, helt utslagen med en öm hals! Men vilken bra helg det har varit :)) har varit borta hela helgen och det känns inte alls kul att komma hem till en instängd lägenhet...
Men har en sjuk liten flicka som jag tror tycker det är skönt. Hon fick nästan 40 graders feber i fredags. Den är borta idag men hon mår inte bra och är inte alls sig själv, snorig och tjock i halsen. Hade hon fått hade hon nog sovit hela dagen idag!

Midsommarafton började hemma hos min fina kusin Meya som i vanlig ordning bjöd på jordgubbar och glass då hon fyllde år igår!
Det blev lunch med familjen hemma hos pappa. Sen blev det grillning mm med släktet Johansson :)) tävlings instinkten va på topp även denna kväll!
Jag gjorde en laxtårta till förrätt. Pappa fixa massa god grillmat och syrran stod för en outstanding efterrätt :) frozen cheesecake!

Igår, lördag, åkte jag och min stiliga man på bröllop i Götet! En persisk brud och en indisk brudgum. Jag hade dagen till ära indiska kläder på mig :) dom var verkligen hur fina som helst och är helt säker på att dom har många lyckliga år tillsammans :)

En sen men väldigt rolig lördag gjorde denna söndag väldigt trött. Blev middag på Bella Mare med pappi innan vi begav oss hem igen!
Känns som jag gått upp 5 kg minst denna helgen. Vill inte ens tänka på hur mycket kolhydrater jag ätit och kalorier ska vi nog inte ens tala på hihi så denna veckan blir det stenhårt! Back in business!
Imorgon väntar städning och handling, ja ungefär det vi brukar börja veckorna med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar