fredag 6 juli 2012

Första veckan i juli

Vi har haft en rolig och supermysig vecka, full rulle varje dag! Så skönt för jag e så trött på lägenhet! Vet att jag tjatar om detta hihi men varje sommar e d samma längtan efter denna trädgård jag vill kunna gå ut i och bara va!

Måndagen åkte vi "hem" till Ljungskile, syrran gjorde supergoda torskpaker på grillen!
Tisdagen spenderades på Ikea med Linda! Sängkläder och nya handdukar stod på bådas inköpslista och beslutsångesten va jobbig :)
Onsdagen åkte vi till Smögen med Jeje, Liza och Jessica! Älskar doften av hav när man kommer ut på bryggan, d e sommar! Vi strosa runt bland butikerna, åt lunch på skäret och drack kaffe vid stranden! Hann även med en härlig joggingtur denna kväll och fler ska dom bli :)
Torsdagen hade jag och Lana picknick i en park och hälsade på Linda och Max en sväng. På kvällen blev det en jättemysig kväll på buttlers uteservering med Zarah och Elin!
Idag fredag har jag och Lana varit och simmat på badhuset och nu e vi påväg ner till Linda och Max snart, tänkte bara regnet skulle ge sig först!
Nått annat som borde ge sig e min jobbiga förkylning, näsan rinner och huvudet e tjockt :( men men som sagt bästa veckan på länge :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar