söndag 2 september 2012

Helgens sockerkick

Igår efter jobbet kunde jag inte motstå lösgodiset på hemmakväll och en lovely snapple :)
Men jag förstår inte att man går på fällan varje gång... Man vräker i sig och igår när jag skulle sova ville jag spy för jag mådde så illa!
I dessa lägen förstår jag att low carb är sunt för kroppen! Man slipper uppsvälld mage och gasiga tarmar. En annan sak som har slått mig är att man rapar mycket mindre och det finns inte lika mycke "släm" i halsen... Någon annan lchf:are som tänkt på det?

Iaf... Det värsta med denna godispåsen är att det blev ju kvar minst hälften igår ,för man kan ju inte plocka på sig lite lösgodis... Konstigt d där... Och såklart gick jag i fällan idag igen och mår typ lika illa idag... Jag fattar inte...

Nu e iaf godispåsen slut och imorgon börjar vi med träning och low carb igen!

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar