torsdag 6 september 2012

Kärlek

There is no other love like a mothers love for her child- en texttad ur celin dions Goodbyes... En sångtext som berör så mycket när man har varit tvungen att säga hej då till sin mamma men oxå en sång med så mycket kärlek!
Denna textraden är helt fantastisk. För det finns ingen annan kärlek som är lik kärleken till min flicka!
En liten flicka som växt i mig. En liten flicka som nu växer bredvid mig och förgyller inte bara mitt liv utan hela familjen!
Tänker ofta på en sak min syster sa; att när man förlorar någon så får man ofta samma kön tillbaka vid en graviditet. Kanske har mamma skickat oss lilla Lana?

Hon e mitt allt ,denna lilla varelse. Går inte att beskriva hur mycket jag älskar henne! Helt underbart att se henne växa utvecklas och lära sig massa nya saker!

6 kommentarer:

  1. Så fint skrivet Jonna!
    Hoppas allt är bra med eran lilla familj.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack leonor! Det är bra med oss! Hoppas allt e bra med er! Kram

      Radera
  2. De kan nog stämma de där med att förlora någon.
    När Elias föddes dog min morfar. När Liam föddes dog en farbror till Bosse och när Leya föddes dog min farmor.

    SvaraRadera
  3. Oj, det visste jag inte! Tråkigt att höra men samtidigt tror jag ännu mer på att det är så nu! Hoppas du mår bättre! Kram

    SvaraRadera