lördag 12 maj 2012

Lagat mat & gungat!

Idag har jag lagat massa mat :) först gjorde jag köttfärssås och pasta till Lanas lunch. Använde ingredienserna på bilden och köttfärs så klart :)
Sedan gjorde jag köttfärslimpa till mig och Shaswar, gör ett annat inlägg med receptet.
Solen kom fram ute så jag och Lana gick en liten promenad. Backen upp till oss kändes i benen idag efter gårdagens träning :)
Innan vi gick hem stannade vi på lekplatsen och Lanatjejen fick prova gunga för första gången, hon tyckte det va jääääääte kul :) och flörtade med pojken i gungan bredvid ;)
När vi kom hem va det en gnällig liten flicka som inte tyckte något va kul, så det blev välling och tidig läggdax! Jag funderar på en hallonsmoothie till kvällsmat, men känns så långt till köket :)
Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar