lördag 26 maj 2012

Min flickas första sommar <3

Det är verkligen underbart med sommaren som har kommit. Lana har gott utan jacka och med bara ben för första gången. Suttit i gräset och lekt och ätit kex, samtidigt som hon försöker lista ut hur man ska göra för att ta sig framåt.
Jag e så glad att hon är här, massa bus ska vi hitta på i sommar! Förra sommaren va en lång lång svättig väntan haha jag hade ont över allt, orkade inte ta mig ut i solen då svätten bara rann. Så jag låg mest inne i mitt sovrum som en stor flodhäst, för det va ända stället som va svalt haha
Men såhär i efterhand va det ju ändå lite mysigt och vänta och känna den lilla bebisen där inne. Men tycker det är så mycke bättre när hon e här ute hos oss. Känns fortfarande inte verkligt ibland att hon verkligen e här, att hon e min lilla bebis som ska växa och bli stor och lära sig massa saker! Helt fantastisk känsla, meningen med livet <3 älskar dig så mycket Lana! Min familj är mitt allt, vill inget helldre än att vi ska ha det bra<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar